turk filmlerinde zengin sofrasinda surekli tavuk yenmesi

bütün filmlerde fakir sofrasında kuru ekmek tarhana bıktım be.....

akp ye oy verenlere sorulacak sorular

...mina koyabilirmiyim?

kuru fasulye pilav sogan salata

öğle yemeği

erkek

aklı şeyine kaymış bir millet.

once kanka sonra manita

olmaz denilen ama olan.

ogrencinin ruh halinin otobuslere de yansimasi

psikolojisi dersten bozulmuş ruhu kitap sayfaları gibi karamış öğrencilerin başına sıkça gelen durum.


hocam bi ilerde durabilirmiyiz.

ne bakiyon lan sikim suratli

insanın öfkeli anında kendini tutamayıp söyleceği en manalı söz.

yilisik erkek

kadınların adını duyduğunda yüzünü ekşitip buruşturduğu adeta yerdeki en aşağı ve iğrenç mahluk konumuna düşen şerefsizdir.

uzak durulmasi gereken erkekler

evet yüz de yüz yukardaki yazarlar haklı şişman erkeklerden uzak durun özellikle yapışkan içten pazarlıklı ve sürekli konuşmak için fırsat arayan bir kere selam verdiğinde kendini bir bok sanıp arkadaşınmış gibi davranan piç kurularından uzak durun .

en cekici kadin bedeni

yapılan araştırmalara göre en çekici kadın bedeni 42 imiş.

kankasina napiyon diye sorup cevabini cok fena alanlar

mağdur insanlar.
kedisever: napıyon kanka ?
malum şahıs: hiiiiiiiç manstürbasyon yapıyom

sexy ladylar

üç kişidirler.

hey sexy ladylar üç kişiyler börüme vurdular börüm ağrıyor börüm ağrıyor b ö r ü m...

goguslerimi elle diyen erkek

si... beni der gibi diyen erkek.

sozlugun boku cikti var mi duymayan

muhtemelen silinecek entry.

ha bire ad değiştirmesi bokunu çıkardı.

250 gramlik suyu ayran gibi calkalayip icmek

aklı dersten şaşabilecek bir öğrencinin yapacağı iş.

ana bedduasi

aynen şöyle allah kara tahta da yunasın .

dondum kuru yapraga seher yeli dagit beni kir beni

sebahattin ali tarafından yazılmış, zülfü livaneli tarafından bestelenmiş harika bir türkü .hele de bir de ibo söyleyince ooooooof.

mini etekli kiz gorunce azmanlasan erkek

duygularına hakim olamayan erkek.

sen kendini ne sandin lan serefsiz

sinir anında daha kötüsü de çıkabilecek kerşıdakini uyarma yöntemi daha çok istemediği birinden teklif alan birinin çıkarabileceği bağırtı.

dunyayi kurtaramayan adamin oglu

kartal tibet.